Sunday, November 1, 2009

MAKAN-MAKAN RUMAH BILAL @ PENASIHAT SELANGOR OJE

Tanggal 30hb October 2009 bilal telah mengadakan jamuan makan malam untuk rakan-rakan PTT termasuk rakan-rakan kakikayuh dan selangor oje. Acara bermula agak lewat berikutan hujan dikawasan kapar pada malam itu. Tidak ketinggalan rakan-rakan dari banting dan selayang pun turun. Terima kasih diucapkan buat rakan-rakan yang datang dari jauh untuk bertemu dan makan bersama-sama dengan rakan-rakan selangor oje terutama buat saudara PRADO PRIMAS,PUAKA,BOYOT  dari banting dan PACO DELLOYA dari selayang.



Kelihatan saudara boyot dan saudara prado prima mendengar dengan khusyuk bila saudara bilal bersuara (agak-agaknya saudara bilal sedang memberi tips-tips setting PTT kut..hehehe)





















Kehadiran Longgok dan saudara Keliwon memeriahkan suasana...(Nampaknya saudara keliwon masih kelaparan walaupun telah menjamah makanan hampir 5 pinggan..hehehe)
<



















Perbincangan antara ejal (Pakar reject turbo) bersama tuan paco delloya (siap angkat mesin malam tuhh..perghhhh..dan saudara wallawey (raja queing)..membincang setting PTT jugak agaknya.





















Kelihatan si Puaka, Boyot dan T-zack tengah beracing agaknyerrr..mesin power tuhh...




















Tuan Tanah  (Bodyguard) malu-malu kuching bila mintak posing..sebelah beliau saudara Caen...




















Kelihatan saudara Jebat sedang membelakang kamera bila makan...touching agaknya setelah diusik oleh ejal reject turbo..hehehe




















Kumpulan Kakikayuh sedang mengadakan perbincangan persiapan untuk pergi ke Taman Negara Pahang..




















Lauk-lauk yang dihidang licin disapu oleh rakan-rakan PTT pada malam tuhhh..biasalah hari hujan katakan..laparrrr...






















1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails